Ułatwienia dostępu

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
technik informatyk - klasa E-Sportowa
Kwalifikacje: montaż oraz eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych, projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami, tworzenie aplikacji internetowych i baz danych oraz administrowanie bazami...
technik logistyk - Porty i Terminale
Kwalifikacje: organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesach produkcji, dystrybucji i magazynowania, zarządzanie środkami technicznymi podczas realizacji procesów transportowych, organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w jednostkach organizacyjnych...
technik mechatronik
Kwalifikacje: montaż urządzeń i systemów mechatronicznych, eksploatacja urządzeń i systemów mechatronicznych, projektowanie i programowanie urządzeń i systemów mechatronicznych...
technik pojazdów samochodowych
Kwalifikacje: diagnozowanie i naprawa podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych, diagnozowanie oraz naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych, organizacja i prowadzenie procesu obsługi pojazdów samochodowych...
technik spedytor
Kwalifikacje: organizacja i nadzorowanie transportu, obsługa klientów i kontrahentów...
  • logo pk
  • logo ath
  • logo cisco
  • logo wsl
  • logo wirtlab
  • logo fca
  • synthos
  • synthos
  • proginfo logo

UWAGA ABSOLWENCI

Odbiór wyników egzaminu maturalnego – wtorek 09 lipca 2024 r. :

- godz. 9.00 – 12.00 :

  • sala 002
  • sala 003.

Po tym terminie wyniki będzie można odebrać w sekretariacie szkoły.

Info Umysł - edycja 2008/2009

b_280_0_16777215_00_images_stories_info_umysl_iu09_hor.jpg 

Wyniki konkursu InfoUmysł 2009

 MIEJSCE  IMIĘ I NAZWISKO
KLASA
 I miejsce  Damian Mąsior
 4cTI
 II miejsce
 Tomasz Pławecki
 2bTI
 III miejsce
 Tomasz Mrozik
 2cTI

Regulamin Szkolnego Konkursu Informatycznego "Info Umysł" w roku szkolnym 2008/2009

I. Wstęp

  1. Organizatorem Szkolnego Konkursu Informatycznego dla uczniów Szkół Ponadgimnazjalnych jest Powiatowy Zespół Nr3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. por. Stefana Jasieńskiego w Oświęcimiu są nauczyciele przedmiotów informatycznych.
  2. Dyrektor Powiatowego Zespołu Nr3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Oświęcimiu w celu przeprowadzenia konkursu powołuje komisję. Siedzibą komisji jest: PZNr3STiO w Oświęcimiu.

II. Cele konkursu:

  1. Motywowanie uczniów do poszerzenia swojej wiedzy oraz mobilizowanie ich do samodzielnej i systematycznej pracy.
  2. Podnoszenie poziomu umiejętności wiedzy informatycznej.
  3. Rozwijanie zainteresowań informatycznych uczniów.
  4. Wykorzystanie komputera jako narzędzia pracy wspomagającego proces nauczania.

III Organizacja konkursu:

  1. Za organizację i nadzór nad przeprowadzeniem konkursu odpowiedzialny jest Dyrektor Szkoły.
  2. W konkursie mogą uczestniczyć uczniowie wszystkich typów szkół  z PZNr3STiO w Oświęcimiu.
  3. Konkurs odbędzie się 11 lutego 2009.
  4. Konkurs ma formę testu rozwiązywanego na komputerze.
  5. Pytania konkursowe w formie testu wyboru z jedną odpowiedzią prawidłową zostaną udostępnione uczestnikom poprzez interfejs dostępny z poziomu przeglądarki internetowej.
  6. Test liczyć będzie około 40 pytań.
  7. Konkurs jest jednoetapowy.
  8. Uczniowie rozwiązują test wyboru, a odpowiedzi wysyłane będą na serwer szkoły.
  9. Konkurs przeprowadza Komisja powołana przez Dyrektora Powiatowego Zespołu Nr3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w skład, której wchodzą nauczyciele przedmiotów informatycznych z PZNr3STiO w Oświęcimiu.
  10. Lista zwycięzców zostanie opublikowana w dniu przeprowadzania konkursu.
  11. Czas trwania konkursuwynosić będzie około 1,5 h.
  12. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu
  13. Godzina przeprowadzenia konkursu zostanie podana na conajmniej tydzień przed jego terminem.
 

Info Umysł - Konkurs wiedzy informatycznej

Wybierz edycję konkursu
b_280_0_16777215_00_images_stories_info_umysl_iu09_hor.jpg 
iu08_hor.jpg 
 

"Info Umysł" - rok szkolny 2007/2008

Info Umysł

WYNIKI KONKURSU INFORMATYCZNEGO
"INFO UMYSŁ 2008"

MIEJSCE
IMIĘ I NAZWISKO
KLASA LICZBA PKT.
I miejsce
Mrozik Tomasz
I C T 51
II miejsce
Morończyk Piotr
II C 49
III miejsce
Zawadzki Leszek
III B T 46
IV miejsce
Bartula Arkadiusz II C T 45
V miejsce
Salepa Damian III B T 40
VI miejsce
Kukla Mateusz
II C T 39

 


Regulamin Szkolnego Konkursu Informatycznego "Info Umysł" w roku szkolnym 2007/2008
I. Wstęp

  1. Organizatorem Szkolnego Konkursu Informatycznego dla uczniów Szkół Ponadgimnazjalnych jest Powiatowy Zespół Nr3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. por. Stefana Jasieńskiego w Oświęcimiu są nauczyciele przedmiotów informatycznych.
  2. Dyrektor Powiatowego Zespołu Nr3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Oświęcimiu w celu przeprowadzenia konkursu powołuje komisję. Siedzibą komisji jest: PZNr3STiO w Oświęcimiu.

II. Cele konkursu:

  1. Motywowanie uczniów do poszerzenia swojej wiedzy oraz mobilizowanie ich do samodzielnej i systematycznej pracy.
  2. Podnoszenie poziomu umiejętności wiedzy informatycznej.
  3. Rozwijanie zainteresowań informatycznych uczniów.
  4. Wykorzystanie komputera jako narzędzia pracy wspomagającego proces nauczania.

III Organizacja konkursu:

  1. Za organizację i nadzór nad przeprowadzeniem konkursu odpowiedzialny jest Dyrektor Szkoły.
  2. W konkursie mogą uczestniczyć uczniowie wszystkich typów szkół ponadgimnazjalnych powiatu oświęcimskiego.
  3. Konkurs trwa od 13 lutego 2008r do 15 lutego 2008r.
  4. Konkurs ma formę pisemną i praktyczną.
  5. Pytania konkursowe w formie testu wielokrotnego wyboru z jedną odpowiedzią prawidłową zostaną rozdane uczestnikom w formie papierowej.
    Test liczy 40 pytań.
  6. Konkurs prowadzony będzie etapami - rodzajami zadań. Przewiduje się dwa
    etapy:
    1. Ogólna wiedza informatyczna - czas trwania: 13 luty 2008r. o godzinie 10.00 (4lekcja) - sala 202 oraz 203.
    2. Zadania praktyczne z języków programowania, arkusza kalkulacyjnego i baz danych - czas trwania: 15 luty 2008r. o godzinie 11.05 (5lekcja) - sala 203.
  7. Uczniowie rozwiązują test wyboru, a odpowiedź zostanie przesłana na serwer szkoły.
  8. Po przeprowadzeniu eliminacji obejmujących pierwszy etap konkursu, 6 uczniów z największą liczbą punktów zostanie zaproszonych do wzięcia udziału w drugim etapie.
  9. Konkurs przeprowadza Komisja powołana przez Dyrektora Powiatowego Zespołu Nr3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w skład, której wchodzą nauczyciel przedmiotów informatycznych z PZNr3.
  10. Komisja może podjąć inną decyzję dotyczącą liczby uczniów zakwalifikowanych do drugiego etapu, w przypadku gdy uczestnicy eliminacji uzyskają taką samą liczbę punktów o kolejności będzie decydować czas oddania testu.
  11. Lista uczniów zakwalifikowanych do drugiego etapu zostanie podana do
    wiadomości do dnia 14 lutego 2008r. do godziny 1200.
  12. Uczestnicy drugiego etapu będą rozwiązywali trzy zadania praktyczne z wykorzystaniem zainstalowanego oprogramowania na stanowisku komputerowym.
  13. Czas trwania drugiego etapu wynosi 1,5 h.
  14. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu
  15. Zakres wymaganej wiedzy i umiejętności zostanie podany do wiadomości na przynajmniej dwa tygodnie przed planowanym terminem.
 

Konkursy

Informacje na temat konkursów organizowanych przez naszą szkołę lub przy jej współudziale. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi poszczególnych pozycji.

Lista konkursów:

czysta-energia
 

Powiatowy Konkurs z Fizyki i Astronomii - Fizyka wokół nas

logo

Poniżej znajdują się informacje na temat kolejnych edycji konkursu. Udostępniamy zestawy pytań z lat poprzednich, regulamin konkursu, szczegółowe informacje na temat bieżącej edycji.

VII Powiatowy Konkurs z Fizyki i Astronomii - 2010

Wyniki - Zakres Rozszerzony
Miejsce Imię i nazwisko Szkoła Nauczyciel Prowadzący
I Jakub Chęciński PZ Nr 11 P. Kazimierz Leśniak
II Aleksander Konior PZ Nr 1 P. Sławomir Morys
III Łukasz Adamus PZ Nr 11 P. Kazimierz Leśniak

Wyniki - Zakres Podstawowy
Miejsce Imię i nazwisko Szkoła Nauczyciel Prowadzący
I Radosław Bielański PZ Nr 2 P. Agnieszka Ligenza
II Anita Kadłubicka PZ Nr 11 P. Kazimierz Leśniak
II Karol Gawron PZ Nr 1 P. Grażyna Cyganik
III Paweł Jarzyna PZ Nr 2 P. Kazimierz Foltyn

Wyróżnienia
Imię i nazwisko Szkoła Nauczyciel Prowadzący
Krzysztof Nagi PZ Nr 3 P. Anna Maziarz
Joanna Drabczyk PZ Nr 4 P. Irena Wojda
Joanna Faber PZ Nr 5 P. Rafał Chodacki
Rafał Pudełko PZ Nr 6 P. Maria Bochnak
Paweł Klameczek PZ Nr 7 P. Joanna Rothkegel
Bogusław Klecza PZ Nr 8 P. Krzysztof Saroski
Paweł Gasidło PZ Nr 9 P. Iwona Piecha

VI Powiatowy Konkurs z Fizyki i Astronomii - 2009

Miejsce Poziom roszerzony
Szkoła Poziom podstawowy Szkoła
 FINALIŚCI
I Jakub Chęcicki PZ Nr 11
Jolanta Bryzek
Barbara Sosnowska
PZ Nr 11

II Anna Styc
PZ Nr 1
Anita Kadłubicka
Karol Gawron
PZ Nr 11
PZ Nr1
III  Wojciech Porowski
PZ Nr 1
 Jakub Kasprzycki
PZ Nr 3
 WYRÓŻNIENIA
1
Bartosz Golasik
PZ Nr 4
 Dariusz Kajtoch
PZ Nr 2
2
Michał Sikora
PZ Nr 6
 Rafał Kopiasz
PZ Nr 1
3
Marcin Młodzik
PZ Nr 9
 Łukasz Adamus
PZ Nr 11
4
Mateusz Pakuła
PZ Nr 10

V Powiatowy Konkurs z Fizyki i Astronomii - 2008

IV Powiatowy Konkurs z Fizyki i Astronomii - 2007

III Powiatowy Konkurs z Fizyki i Astronomii - 2006

II Powiatowy Konkurs z Fizyki i Astronomii - 2005

I Powiatowy Konkurs z Fizyki i Astronomii - 2004

 

Plan Dnia Otwartego - 18 kwiecień 2007

9:00

Spotkanie Dyrekcji Szkoły z rodzicami i uczniami klas trzecich gimnazjum (sala gim.)

9:15

Pokaz samoobrony w wykonaniu uczniów klasy Ie LO (klasa policyjna) (sala gim.)

9:30

Występ Cheerleaderek (sala gim.)

9:45

Pokaz walk rycerskich (sala gim.)

10:00-12:00

Wykłady historyczne prowadzone przez pana Rafała Woźniaka (s.211)

  • „Historia Irlandii”
  • „Demony wojny według Goi”
  • „Wojna na Półwyspie Iberyjskim”

12:00-14:00

Znaczenie kawy w życiu codziennym - wykład prowadzony przez pana Artura Dęsoła (s.211)

9:00-15:30

Prezentacja dorobku kół zainteresowań działających w szkole (sala gim.)

Pokaz samoobrony, występy cheerleaderek oraz walki rycerzy powtarzane będą cyklicznie co godzinę

W trakcie „Dnia Otwartego” goście będą mogli zobaczyć oraz wziąć udział w pokazach lekcji z różnych przedmiotów

Tworzenie stron WWW

(p. Dariusz Mędrzak)

s.218

Techniki sprzedaży z wykorzystaniem kas fiskalnych

(p. Katarzyna Gorol)

s.203

Programowanie strukturalne

(uczniowie kl. 2b TI)

s.204

Malowane pędzlem i piórem – rozpoznaj bohaterów w malarstwie i literaturze

(p. Ewelina Szopa)

s.012

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – tajniki sztuki dziennikarskiej

(p. Magdalena Mitek)

s.012

Bawimy się fizyką

(p. Anna Maziarz)

s.009

Z matematyką za pan brat

(uczący matematyki)

s.005

Edukacja ekologiczna – zrównoważony rozwój

(p. Natasza Kijak, p. Lucyna Konior)

s.108

W zdrowym ciele zdrowy duch – czyli jak zostać policjantem?

(p. Anna Herman, p. Jacek Babiuch)

s.114

Lekcja kaligrafii – cyrylica

(p. Dorota Adamaszek)

s.111

Media jako źródło informacji - lekcja języka angielskiego

(p. Joanna Dudkiewicz)

s.202

Warsztaty plastyczne połączone z wystawą prac Koła Aktywności Twórczej

(p. Małgorzata Główczyk)

s.107

Pokaz modeli mechanicznych napędzanych silnikiem elektrycznym;
Zastosowanie informatyki w zawodzie technika logistyka i spedytora;
Symulacja komputerowa pracy na stanowisku operatora obrabiarki CNC

(p. Robert Szalonek)

s.013

 

Nabór 2008/2009

Ulotka informacyjna na rok szkolny 2008/2009
Ulotka informacyjna
Strony z informatora powiatowego 2008/2009
Strony z informatora powiatowego
Informacje ogólne:
  • W roku szkolnym 2008/2009 nabór do wszystkich szkół ponadgimnazjalnych powiatu oświęcimskiego będzie odbywał się formie elektronicznej
  • Osoby mieszkające poza powiatem oświęcimskim, a chcące się uczyć w naszej szkole będą mogły dokonać elektronicznej rejestracji podczas składania niezbędnych dokumentów w sekretariacie szkoły
  • Próg punktowy (oceny ze świadectwa oraz z egzaminu):

    min 100pkt - do klas LO, min 80pkt - do klas LP i Technikum.

  • Przelicznik punktowy za oceny na świadectwie:

    cel - 20pkt, bdb - 18pkt, db - 15pkt, dost - 10pkt, dop - 2pkt

    Dodatkowe punkty można uzyskać za szczególne osiągnięcia. Szczegóły przy rekrutacji.

Harmonogram rekrutacji na rok 2008/2009 - szkoły dla młodzieży:
  • Od 26 maja 2008 r. do 12 czerwca 2008 r.godz.15.00 - składanie dokumentów do
    wybranych szkół.
  • Do 18 czerwca 2008 r. godz. 12.00 - dokonywanie ewentualnych zmian w decyzji o wyborze szkoły.
  • Od 20 czerwca 2008 r. do 24 czerwca 2008 r. godz.15.00 - dostarczenie do wybranych szkół kopii świadectwa i zaświadczenia o wyniku egzaminu gimnazjalnego
  • 27 czerwca 2008 r. do godz. 12.00 - ogłoszenie przez szkolne komisje rekrutacyjno - kwalifikacyjne list kandydatów przyjętych do oddziałów klasy pierwszej oraz listy kandydatów niezakwalifikowanych do przyjęcia do oddziałów klasy pierwszej
  • Do 2 lipca 2008 r. godz.14.00 - potwierdzanie woli podjęcia nauki w danej szkole przez kandydatów umieszczonych na listach zakwalifikowanych do przyjęcia poprzez dostarczenie
    oryginału świadectwa ukończenia gimnazjum i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego oraz karty informacyjnej.
  • 4 lipca 2008 r. do godz.12.00 - ogłoszenie przez szkolne komisje rekrutacyjno -kwalifikacyjne list przyjętych do szkoły
  • Do 7 lipca 2008 r. godz.12.00 - składanie przez uczniów nieprzyjętych do wybranej szkoły oryginałów dokumentów do szkół, które dysponują wolnymi miejscami.
  • 7 lipca 2008 r. godz.15.00 - ogłoszenie przez szkolne komisje rekrutacyjno - kwalifikacyjne list przyjętych do szkoły
  • Od 27 sierpnia 2008 r. do 29 sierpnia 2008 r. - dodatkowa rekrutacja

Lista klas otwieranych w roku szkolnym 2008/2009

Poniżej przedstawiamy informacje na temat naboru i rekurutacji na rok szkolny 2008/2009 do poszczególnych typów szkół. Obecna lista otwieranych klas może ulec zmianie.

Liceum Ogólnokształcące

Rozszerzone przedmioty
Nazwa zwyczajowa
Przedmioty punktowane

matematyka, informatyka

matematyczno-informatyczna język polski, język angielski, matematyka, elementy informatyki

język angielski, język niemiecki

językowa język polski, język angielski, geografia, historia

język polski, język angielski, historia

dziennikarska język polski, historia, geografia, elementy informatyki

wiedza o społeczeństwie, historia, geografia

edukacja-europejska język polski, geografia, historia,
wiedza o społeczeństwie

język angielski, historia,
wiedza o społeczeństwie

policyjna język polski, język angielski, historia,
wiedza o społeczeństwie

język angielski, historia,
wiedza o społeczeństwie

prawno-społeczna język polski, język angielski, historia,
wiedza o społeczeństwie

Liceum Profilowane

Kształcenie w profilach
Przedmioty punktowane
ekonomiczno-administacyjny język polski, elementy informatyki, wiedza o społeczeństwie, geografia

Technikum

Kształcenie w zawodach
Przedmioty punktowane
Technik pojazdów samochodowych
Technik mechanik obróbka skrawaniem - obrabiarki CNC
Technik informatyk
Technik logistyk
Technik spedytor
język polski, matematyka, geografia,
elementy informatyki

Szkoły Policealne

SZKOłY POLICEALNE DLA DOROSłYCH
2-letnia
Szkoła Policealna dla Dorosłych
dla absolwentów wszystkich typów szkół średnich
(starego typu LO i Technikum)
i ponadgimnazjalnych (LO, LP, Technikum)
technik:
  • informatyk,
  • logistyk,
  • administracji,

1,5-letnia
Szkoła Policealna dla Dorosłych
dla absolwentów wszystkich typów szkół średnich
(starego typu LO i Technikum)
i ponadgimnazjalnych (LO, LP, Technikum)

technik:
  • BHP.
  • Zajęcia odbywają się nieodpłatnie
  • Rekrutacja do wszystkich szkół policealnych trwać będzie do 24.08.2008r.
  • Nauka odbywa się w systemie wieczorowym, trzy dni w tygodniu
  • Wymagane dokumenty: podanie, życiorys, 2 zdjęcia, zaświadczenie lekarskie
 

Nabór 2009/2010

Informacje ogólne:
  • W roku szkolnym 2009/2010 nabór do wszystkich szkół ponadgimnazjalnych powiatu oświęcimskiego będzie odbywał się formie elektronicznej
  • Osoby mieszkające poza powiatem oświęcimskim, a chcące się uczyć w naszej szkole będą mogły dokonać elektronicznej rejestracji podczas składania niezbędnych dokumentów w sekretariacie szkoły
  • Próg punktowy (oceny ze świadectwa oraz z egzaminu):

    min 95pkt - do klas LO, min 75pkt - do klas LP i Technikum.

  • Przelicznik punktowy za oceny na świadectwie:

    cel - 20pkt, bdb - 18pkt, db - 15pkt, dost - 10pkt, dop - 2pkt

    Dodatkowe punkty można uzyskać za szczególne osiągnięcia. Szczegóły przy rekrutacji.


Lista klas otwieranych w roku szkolnym 2009/2010

Poniżej przedstawiamy informacje na temat naboru i rekurutacji na rok szkolny 2009/2010 do poszczególnych typów szkół. Obecna lista otwieranych klas może ulec zmianie.

Liceum Ogólnokształcące

Rozszerzone przedmioty
Nazwa zwyczajowa
Przedmioty punktowane

język angielski, geografia

turystyczna

geografia, biologia

ekologiczna

wiedza o społeczeństwie, historia, geografia

edukacji-europejskiej język polski, geografia, historia,
wiedza o społeczeństwie

język angielski, historia,
wiedza o społeczeństwie

policyjna język polski, język angielski, historia,
wiedza o społeczeństwie

język angielski, historia,
wiedza o społeczeństwie

prawno-społeczna język polski, język angielski, historia,
wiedza o społeczeństwie

Liceum Profilowane

Kształcenie w profilach
Przedmioty punktowane
ekonomiczno-administacyjny język polski, elementy informatyki, wiedza o społeczeństwie, geografia

Technikum

Kształcenie w zawodach
Przedmioty punktowane

Technik mechanik
specjalizacja:

Komputerowe wspomaganie projektowania

Technik mechanik
specjalizacja:

obróbka skrawaniem - obrabiarki CNC

Technik informatyk
Technik logistyk
Technik spedytor
język polski, matematyka, geografia,
elementy informatyki

Szkoły Policealne

SZKOŁY POLICEALNE DLA DOROSłYCH
2-letnia
Szkoła Policealna dla Dorosłych
dla absolwentów wszystkich typów szkół średnich
(starego typu LO i Technikum)
i ponadgimnazjalnych (LO, LP, Technikum)
technik:
  • logistyk,
  • administracji

1,5-letnia
Szkoła Policealna dla Dorosłych
dla absolwentów wszystkich typów szkół średnich
(starego typu LO i Technikum)
i ponadgimnazjalnych (LO, LP, Technikum)

technik:
  • BHP
  • Zajęcia odbywają się nieodpłatnie
  • Rekrutacja do wszystkich szkół policealnych trwać będzie do 24.08.2009r.
  • Nauka odbywa się w systemie wieczorowym, trzy dni w tygodniu
  • Wymagane dokumenty: podanie, życiorys, 2 zdjęcia, zaświadczenie lekarskie
 

Nabór 2010/2011

Informacje ogólne:
  • W roku szkolnym 2010/2011 nabór do wszystkich szkół ponadgimnazjalnych powiatu oświęcimskiego będzie odbywał się formie elektronicznej
  • Osoby mieszkające poza powiatem oświęcimskim, a chcące się uczyć w naszej szkole będą mogły dokonać elektronicznej rejestracji podczas składania niezbędnych dokumentów w sekretariacie szkoły
  • Próg punktowy (oceny ze świadectwa oraz z egzaminu):

    min 95pkt - do klas LO, min 75pkt - do klas LP i Technikum.

  • Przelicznik punktowy za oceny na świadectwie:

    cel - 20pkt, bdb - 18pkt, db - 15pkt, dost - 10pkt, dop - 2pkt

    Dodatkowe punkty można uzyskać za szczególne osiągnięcia. Szczegóły przy rekrutacji.


Lista klas otwieranych w roku szkolnym 2010/2011

Poniżej przedstawiamy informacje na temat naboru i rekurutacji na rok szkolny 2010/2011 do poszczególnych typów szkół. Obecna lista otwieranych klas może ulec zmianie.

Liceum Ogólnokształcące

Rozszerzone przedmioty
Nazwa zwyczajowa
Przedmioty punktowane

język angielski, język hiszpański

językowa - nowość!!!

matematyka, geografia

matematyczno-geograficzna

wiedza o społeczeństwie, historia, geografia

edukacji-europejskiej język polski, geografia, historia,
wiedza o społeczeństwie

język angielski, historia,
wiedza o społeczeństwie

policyjna język polski, język angielski, historia,
wiedza o społeczeństwie

Technikum

Kształcenie w zawodach
Przedmioty punktowane

Technik mechanik
specjalizacja:

Komputerowe wspomaganie projektowania

Technik informatyk
Technik logistyk - zobacz szczegóły >>
Technik spedytor
język polski, matematyka, geografia,
elementy informatyki

Szkoły Policealne

SZKOłY POLICEALNE DLA DOROSłYCH
2-letnia
Szkoła Policealna dla Dorosłych
dla absolwentów wszystkich typów szkół średnich
(starego typu LO i Technikum)
i ponadgimnazjalnych (LO, LP, Technikum)
technik prac biurowych

1,5-letnia
Szkoła Policealna dla Dorosłych
dla absolwentów wszystkich typów szkół średnich
(starego typu LO i Technikum)
i ponadgimnazjalnych (LO, LP, Technikum)

technik bhp
  • Zajęcia odbywają się nieodpłatnie
  • Nauka odbywa się w systemie wieczorowym, trzy dni w tygodniu
  • Wymagane dokumenty: podanie, życiorys, 2 zdjęcia, zaświadczenie lekarskie
 

Oferta edukacyjna

Projekt: Narodowy program rozwoju czytelnictwa 2.0nprcz logotyp podstawowy rgb

Projekt: Międzynarodowe doświadczenie
drogą do kariery zawodowej
FERS RP UE RGB 1a

Projekt: Centrum Kompetencji Zawodowychckz logo ozety

Projekt: Erasmus+ erasmus plus logo

Projekt: Małopolska Chmura Edukacyjnalogo chmura s mche

Ozety na Facebooku

ue baner2

rkuiz ckp ue 2018

promocja-zdrowia-2012

 
HPV 300x250px

Konkursy

Wyszukiwarka

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
©2024 PCKTiB w Oświęcimiu