• logo pk
  • logo ath
  • logo cisco
  • logo wsl
  • logo wirtlab
  • logo fca
  • synthos

UWAGA ZAKWALIFIKOWANI DO KLAS PIERWSZYCH

Do 18 sierpnia 2020 r. do godz. 15.00 należy potwierdzić wolę podjęcia nauki w szkole poprzez dostarczenie:

• oryginału świadectwa ukończenia szkoły podstawowej, o ile nie został złożony w uzupełnieniu wniosku,
• oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty, o ile nie został złożony w uzupełnieniu wniosku,
• zaświadczenia lekarza medycyny pracy, zawierającego orzeczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu

i

• orzeczenia o braku przeciwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami (dotyczy kandydatów zakwalifikowanych do klas technik pojazdów samochodowych i mechanik pojazdów samochodowych).

W przypadku braku możliwości przedłożenia odpowiednio zaświadczenia lub orzeczenia, rodzic kandydata lub kandydat pełnoletni informuje o tym dyrektora szkoły w terminie do 18 sierpnia 2020 r. do godz. 15.00, wskazując na przyczynę niedotrzymania terminu. Informację składa się w postaci papierowej lub elektronicznej.

Zaświadczenie lub orzeczenie składa się dyrektorowi szkoły, do której uczeń został przyjęty, nie później niż do dnia 25 września.

Nieprzedłożenie do 25 września 2020 r. zaświadczenia lub orzeczenia będzie równoznaczne z rezygnacją
z kontunuowania nauki w szkole, do której uczeń został przyjęty.

Dyżury nauczycieli do kontaktu z rodzicami

Dyrektor Szkoły mgr Grażyna Gawłowska

W-ce dyrektorzy:

  • mgr Anna Maziarz
  • mgr Magdalena Mitek
  • mgr Celina Mikołajek

Lp. Nazwisko i imię dzień tygodnia godzina miejsce
1. Adamaszek Dorota piątek 9.45 - 10.30 pokój nauczycielski
2. Balon Małgorzata poniedziałek 10.45 - 11.30 kantorek wf
3. Bartula Gabriela piątek 9.00 - 9.45 pokój nauczycielski
4. Bębenkowska Agnieszka wtorek 11.45 - 12.30 sala A5
5. Bies Jan czwartek 10.30 - 11.00 CKZ
6. Buliński Maciej w ustalonym wcześniej terminie
7. Dęsoł Artur wtorek 8.10 - 8.55 s. 001
8. Domagała Izabela poniedziałek 9.00 - 9.45 s. 222
9. Dyjas Monika wtorek 11.45 - 12.30 s. 215
10. Dziuba Sylwia środa 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
11. Etmanowicz-Całus Renata czwartek 8.00 - 8.45 pokój nauczycielski
12. Folga Anna wtorek 9.55 - 10.40 pokój nauczycielski
13. Gajda Krzysztof wtorek 11.45 - 12.30 pokój nauczycielski
14. Gandzel Agnieszka poniedziałek 11.45 - 12.30 pokój nauczycielski
15. Ganobis Joanna piątek 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
16. Gawłowska Grażyna piątek 9.00 - 10.00 sekretariat
17. Gibas Marcin środa 12.00 CKZ
18. Główczyk Małgorzata czwartek 9.00 - 9.45 pokój nauczycielski
19. Gołdynia Agata poniedziałek 9.55 - 10.40 pokój nauczycielski
20. Gorol Katarzyna środa 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
21. Graboń Dorota środa 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
22. Graca Adam środa 9.00 - 9.45 s. 114, s. 222
23. Grelak Joanna w godzinach pracy biblioteki
24. Harańczyk Barbara środa 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
25. Herman Anna wtorek 9.00 - 9.45 pokój nauczycielski
26. Januszyk Anna czwartek 11.45 - 12.30 pokój nauczycielski
27. Kadłubicka Marta środa 12.30 - 13.15 pokój nauczycielski
28. Kalata Halina poniedziałek 9.00 - 9.45 pokój nauczycielski
29. Kapcińska-Czerniak Katarzyna poniedziałek 12.35 - 13.20 s.A1,                                 pokój nauczycielski
30. Karpińska Aleksandra piątek 9.00 - 9.45 pokój nauczycielski
31. Kaszuba Anna czwartek 8.00 - 9.00                                     pokój nauczycielski
32. Klaja Tomasz piątek 9.55 - 10.40 s. 204, s.222
33. Kleszcz Bartłomiej wtorek 13.20 - 14.00 pokój nauczycielski
34. Kluczny Tomasz piątek 10.30 - 11.30 pokój nauczycielski,                s. 013
35. Kochman Krzysztof piątek 10 00- 12.00 CKZ
36. Kowalczyk Bogdan piątek 11.45 - 12.30 s.202
37. Kozak Ewelina w godzinach pracy pedagoga
38. Kućka Piotr czwartek 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
39. Kurzyńska Janina wtorek 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
40. Kurzyński Adam środa 9.55 - 10.40 pokój nauczycielski
41. Kwiatkowski Tomasz wtorek 15.00 CKZ
42. Liszka Marzena wtorek 9.45 - 10.40 s. 002
43. Lorek Arkadiusz poniedziałek 11.30 - 13.30 CKZ
44. Maciejowska Dominika piątek 11.45 - 12.30 pokój nauczycielski
45. Majczak Jerzy wtorek 9.00 - 9.45 CKZ
46. Matejko Sławomir wtorek 10.45 - 11.30 kantorek wf
47. Matla Jarosław czwartek 7.00 - 7.45 CKZ
48. Maziarz Anna w ustalonym wcześniej terminie
49. Mikołajek Celina w ustalonym wcześniej terminie
50. Mitek Magdalena w ustalonym wcześniej terminie
51. Moc Marcin piątek 9.55 - 10.40 s. 222
52. Momot Aleksandra w godzinach pracy biblioteki
53. Musiał Wojciech środa 9.00 - 9.45 pokój nauczycielski
54. Nartowicz Ewa poniedziałek 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
55. Nowak Józef czwartek 7.15 - 7.45                13.30 - 14.00 CKZ
56. Oleksy-Kurek Dorota piątek 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
57. Orkisz Magdalena poniedziałek 9.00 - 9.45 pokój nauczycielski
58. Orkisz Piotr poniedziałek 10.30 - 11.15 CKZ
59. Pałka-Witowska Tatiana środa,                       czwartek 12.10 - 12.35, 12.10 - 12.30 pokój nauczycielski
60. Pierlak Jan środa 13.20 - 14.15 CKZ
61. Pieszko Jacek poniedziałek 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
62. Piskorski Wiesław czwartek 10.45 - 11.30 CKZ
63. Płonka Mirosław wtorek 10.45 - 11.30 pokój nauczycielski
64. Poręba Szymon piątek 11.45 - 12.30 kantorek wf
65. Radecki Robert wtorek 9.55 - 10.40 s. 005
66. Raś-Kołodziejczyk Paulina środa 11.45 - 12.30 pokój nauczycielski
67. Rybarz Bożena piątek 9.55 - 10.40 s. 003
68. Saroski Krzysztof czwartek 11.45 - 12.30 s. 004
69. Senkowska Katarzyna wtorek 11.45 - 12.30 s. 210
70. Siemek Miłosz wtorek 11.45 - 12.30 s.222
71. Sikorski Marcin środa 15.00 - 15.30 kantorek wf
72. Sobik Marzena wtorek 9.55 - 10.40 pokój nauczycielski
73. Sojka Marek poniedziałek 10.45 - 11.30 kantorek wf
74. Stanisławski Marek czwartek 9.00 - 9.45 pokój nauczycielski,      s. 012
75. Stańczyk Renata poniedziałek 11.45 - 12.30 pokój nauczycielski
76. Szlęzak Wiktor wtorek 9.55 - 10.40 pokój nauczycielski
77. Szwed-Klaja Sabina poniedziałek 9.00 - 9.45 pokój nauczycielski
78. Trepiak Adam poniedziałek 11.45 - 12.30 pokój nauczycielski
79. Waligóra-Dłubisz Ewa poniedziałek 9.55 - 10.40 s.A5
80. Wiśniewski Przemysław poniedziałek 14.10 kantorek wf
81. Witowski Sergiusz środa 12.30 - 13.00 CKZ
82. Włodarczyk Wojciech piątek 10.45 - 11.30 kantorek wf
83. Zarębski Zygmunt czwartek 10.00 - 10.30 CKZ
84. Zemła Aneta w godzinach pracy pedagoga
85. Zieliński Paweł czwartek 12.30 - 13.20 kantorek wf
86. Ziółkowska Ewelina piątek 9.55 - 10.40 s. 009a

Projekt: Centrum Kompetencji Zawodowychckz logo ozety

Projekt: Małopolska Chmura Edukacyjnalogo chmura s mche

ue baner2

rkuiz ckp ue 2018

promocja-zdrowia-2012

 
HPV 300x250px

Konkursy

Ozety na Facebooku

Wyszukiwarka

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
©2020 PCKTiB w Oświęcimiu