Ułatwienia dostępu
22 października 2013 r. wicestarosta Powiatu Oświęcimskiego Zbigniew Starzec dokonał oficjalnego otwarcia kolejnej nowoczesnej pracowni w Powiatowym Zespole Nr 3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących. Tym razem jest to pracownia urządzeń techniki komputerowej, spełniająca standardy egzaminów z kwalifikacji zawodowych zgodnie z założeniami najnowszej reformy szkolnictwa zawodowego.
Pracownia została wyposażona ze środków budżetowych Starostwa oraz dzięki wsparciu finansowemu Rady Rodziców.
Zarząd Powiatu wspiera kształcenie zawodowe w swoich szkołach, mając świadomość, że wysoka jakość kształcenia młodych ludzi to najlepsza inwestycja w przyszłość. Dzisiejsze otwarcie nowej pracowni w powiatowej Trójce jest tego dowodem – zaznaczył wicestarosta Zbigniew Starzec.
W pracowni urządzeń techniki komputerowej będą odbywały się zajęcia klas technik informatyk, przygotowujących się do egzaminu z kwalifikacji E.12 „Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych”.
Autonomiczne stanowiska ćwiczeniowe w nowej pracowni wyposażone są między innymi w stoły monterskie z zabezpieczeniem różnicowoprądowym oraz matami i opaskami ESD, sprzęt komputerowy i oprogramowanie spełniające najwyższe standardy. Zapewniają bezpieczną i komfortową realizację zajęć, a w konsekwencji umożliwiają młodzieży zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, zgodnie z założeniami reformy kształcenia zawodowego.
Kształcenie w zawodzie technik informatyk stało się już tradycją w powiatowej Trójce, a nowa pracownia z pewnością wzmocni zainteresowanie młodzieży tym kierunkiem. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi uczniowie zdobywali jak najwyższe kwalifikacje zawodowe, a nauka w nowocześnie wyposażonych pracowniach znacznie zwiększa ich szanse – podkreśliła dyrektor PZ Nr3 Grażyna Gawłowska - Tym bardziej, że dbamy również o rozwój zainteresowań młodych informatyków i od września w klasie pierwszej realizujemy dodatkowe zajęcia z zakresu multimediów i grafiki komputerowej.
11 października punktualnie o godz. 11:00 29 uczniów naszej szkoły przystąpiło do rozwiązywania testu w ramach VI Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej. W ten sposób znaleźli się w gronie ok. 7900 uczniów (270 szkół), którzy walczą o miano najlepszego logistyka, zwolnienie z pisemnej części egzaminu zawodowego oraz nagrody rzeczowe ufundowane przez sponsorów. W etapie szkolnym uczniowie odpowiadali na 25 pytań z zakresu podstaw logistyki oraz różnych gałęzi transportu. Hasłem tegorocznej olimpiady jest rola transportu i spedycji w logistyce.
Życzymy wszystkim powodzenia czekamy razem z nimi na wyniki I etapu.
14 X 2013 r. roku grupa uczniów klas maturalnych uczestniczyła w zajęciach informacyjno-edukacyjnych z zakresu rynku pracy i planowania kariery zawodowej. Organizatorem spotkania był Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu i Małopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy. Omawiano zawody przyszłości, kierunki zamawiane oraz organizację systemu studiów. Zwrócono uwagę na ciekawe kierunki studiów jak japonistyka i sinologia, czy też popularne ostatnio, takie jak: robotyka, mechatronika, geodezja oraz logistyka i transport.
Czwarta edycja Festiwalu odbyła się 20 i 21 września 2013 roku w Oświęcimskim Centrum Kultury i po raz kolejny nie zabrakło tam uczniów z naszej szkoły. Członkowie Koła Aktywności Twórczej wzięli udział w bezpłatnych warsztatach origami, filcowania, malowania na desce oraz decoupage. Była to również doskonała okazja do poznania wielu ciekawych ludzi - artystów, ludowych twórców i animatorów kultury.
Prace, które powstały na zajęciach, możemy podziwiać na fotografiach...
W zakładce plan lekcji pojawiła się aktualizacja planu lekcji.
W sekcji Egzamin maturalny zamieszczone zostały propozycje tematów na wewnętrzny egzamin maturalny z języka polskiego – matura w roku szkolnym 2013/ 2014
Udostępniamy plan lekcji obowiązujący od dnia 10.09.2013. Plan dostępny jest tutaj -> Plan Lekcji.
Regulamin wyborów
Kandydaci na funkcję PRZEWODNICZĄCEGO SZKOŁY muszą spełniać następujące wymagania:
Podpisy zbieramy do 13.09.2013 r.
Listy z podpisami należy złożyć 13 września w sali 206 na długiej przerwie.
27.09.2013 r. = WYBORY DO RADY SU
9, 10 września : zbiórka książek w siedzibie SU.
Książki muszą być opisane : imię i nazwisko, klasa, cena.
Proszę dostarczyć także listę ( 2 egzemplarze ) ze wszystkimi książkami i ceną.
1 zł za sprzedaną książkę przeznaczona jest na cele SU.
Samorząd Uczniowski
Technikum | ||
|
||
|
||
|
||
|
||
Szkoła branżowa I Stopnia | ||
|
||