Ułatwienia dostępu

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
technik informatyk - klasa E-Sportowa
Kwalifikacje: montaż oraz eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych, projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami, tworzenie aplikacji internetowych i baz danych oraz administrowanie bazami...
technik logistyk - Porty i Terminale
Kwalifikacje: organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesach produkcji, dystrybucji i magazynowania, zarządzanie środkami technicznymi podczas realizacji procesów transportowych, organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w jednostkach organizacyjnych...
technik mechatronik
Kwalifikacje: montaż urządzeń i systemów mechatronicznych, eksploatacja urządzeń i systemów mechatronicznych, projektowanie i programowanie urządzeń i systemów mechatronicznych...
technik pojazdów samochodowych
Kwalifikacje: diagnozowanie i naprawa podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych, diagnozowanie oraz naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych, organizacja i prowadzenie procesu obsługi pojazdów samochodowych...
technik spedytor
Kwalifikacje: organizacja i nadzorowanie transportu, obsługa klientów i kontrahentów...
  • logo pk
  • logo ath
  • logo cisco
  • logo wsl
  • logo wirtlab
  • logo fca
  • synthos
  • synthos
  • proginfo logo

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko

Oświęcim 18.04.2013 r.

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko
„Samodzielnego referenta ds. płac i księgowości”
w Powiatowym Zespole Nr 3
Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
im. por. St. Jasieńskiego w Oświęcimiu

ul. Stanisławy Leszczyńskiej 8, 32-610 Oświęcim

 

  1. Wymagania niezbędne :

a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe ekonomiczne – 2 lata pracy na podobnym stanowisku,
c) wykształcenie średnie ekonomiczne – 4 lata pracy na podobnym stanowisku,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku „Samodzielnego referenta ds. płac i księgowości.”
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f) biegła znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń społecznych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń oraz Ustaw: Karta Nauczyciela, Kodeks Pracy, Ustawy o Pracownikach Samorządowych, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej,
g) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Płatnik, oprogramowanie płacowe, finansowo- księgowe ),
h) nieposzlakowana opinia.

  1. Wymagania dodatkowe :

a) predyspozycje osobowościowe : sumienność, komunikatywność, systematyczność, umiejętność zdolności analitycznego myślenia oraz planowania i organizacji pracy w zespole,
b) właściwa postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy, nie budzący podejrzeń o stronniczość i interesowność, dbałość o przestrzeganie terminowości załatwianych spraw, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku ;

a) sporządzanie listy płac, zasiłków chorobowych pracowników PZ Nr 3,
b) naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne opłacanych przez pracowników i zakład pracy od wynagrodzeń oraz umów – zleceń,
c) sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS oraz raportów miesięcznych ZUS RMUA,
d) prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników oraz kart zasiłków chorobowych,
e) wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach, sporządzanie deklaracji PIT,
f) sporządzanie przelewów, wprowadzanie danych do programu księgowo – finansowego,
g) prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac,
h) obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych emerytów i rencistów byłych nauczycieli,
i) pomoc przy sporządzaniu planów finansowych oraz sprawozdań, wykonywanie wszelkich innych czynności zleconych przez Dyrektora i Głównego Księgowego.

  1. Wymagane dokumenty :
    a) życiorys ( CV ),
    b) list motywacyjny,
  2. c) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. d) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie oraz wymagane doświadczenie zawodowe,
    e) oświadczenie osoby przystępującej do naboru, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że korzysta z pełni praw publicznych,
    f) oświadczenie kandydata dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych
    g) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

h) kserokopia dowodu osobistego
i) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku „Samodzielnego referenta ds.płac i księgowych” ,
j) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
k) w przypadku zatrudnienia, kandydat będzie obowiązany przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie w terminie 30 dni od daty zatrudnienia.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zespole Nr 3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. por St. Jasieńskiego w Oświęcimiu w marcu 2013 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%.

  1. Informacja o warunkach pracy na w/w stanowisku :
  2. a) Forma zatrudnienia – umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  3. b) Wymiar czasu pracy : pełny wymiar czasu pracy
  4.  

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Zespołu Nr 3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Oświęcimiu, ul. Stanisławy Leszczyńskiej 8 – sekretariat szkoły II piętro – Dziennik Podawczy w godzinach od 800 do 1500, pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres PZ Nr 3 STiO z dopiskiem : „Dotyczy naboru na stanowisko „Samodzielny referent ds.płac i księgowych” w PZ Nr 3 STiO w Oświęcimiu, 32-610 Oświęcim, ul. Stanisławy Leszczyńskiej 8” w terminie do dnia 28.04.2013 r.( decyduje data stempla pocztowego ).
Aplikacje, które wpłyną do PZ Nr 3 STiO po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Ogłoszenie oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.oswiecim.pl przez 11 dni kalendarzowych oraz na stronie internetowej PZ Nr 3 STiO w Oświęcimiu www.pz3.edu.pl

Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartcy w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r., Nr 102, poz.926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001r. nr 142 poz. 1 z późn.zm. )
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach w PZ Nr 3 STiO w Oświęcimiu przy ul. Stanisławy Leszczyńskiej 8.

I etap Konkursu
Rozpatrzenie zgłoszeń kandydatów odnośnie spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do Konkursu, w tym kompletności złożonych dokumentów. Kandydaci, którzy nie spełnią wymagań niezbędnych nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.
Kandydaci dopuszczeni do II etapu Konkursu zostaną powiadomieni listownie i telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu Konkursu.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne będzie umieszczona w BIP do momentu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie PZ NR 3 w Oświęcimiu i stronie internetowej www.pz3.edu.pl .

II etap Konkursu
Komisja rekrutacyjna dokona selekcji końcowej kandydatów, na którą składają się
- test kwalifikacyjny
- rozmowa kwalifikacyjna, do której zostaje dopuszczony kandydat, który uzyska z testu kwalifikacyjnego powyżej 50 % punktów.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostały zakwalifikowane, po zakończonym naborze będzie można odebrać w szkole, w ciągu 2 tygodni po zakończeniu naboru.
Bliższe informacje o składaniu aplikacji można uzyskać pod numerem telefonu: 33 843 16 80

 

Oferta edukacyjna

Projekt: Narodowy program rozwoju czytelnictwa 2.0nprcz logotyp podstawowy rgb

Projekt: Europejskie praktyki
kluczem do sukcesu zawodowego
FERS RP UE RGB 1a

Projekt: Międzynarodowe doświadczenie
drogą do kariery zawodowej
FERS RP UE RGB 1a

Projekt: Centrum Kompetencji Zawodowych - etap II
ckz logo ETAP 2

Projekt: Centrum Kompetencji Zawodowychckz logo ozety

Projekt: Erasmus+ erasmus plus logo

Projekt: Małopolska Chmura Edukacyjnalogo chmura s mche

Ozety na Facebooku

ue baner2

rkuiz ckp ue 2018

promocja-zdrowia-2012

 
HPV 300x250px

Konkursy

Wyszukiwarka

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
©2024 PCKTiB w Oświęcimiu