Ułatwienia dostępu
UWAGA
ZADAJĄCY EGZAMIN ZAWODOWY W SESJI CZERWIEC 2024!
Uczniowie i absolwenci - kwalifikacje trzyliterowe:
Komunikat dyrektora CKE z 25 kwietnia 2024 r. w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych, z których mogą korzystać zdający w części pisemnej egzaminu zawodowego w sesji 2024 LATO
https://cke.gov.pl/images/_KOMUNIKATY/2A.%20Komunikat%20o%20pomocach-cz.pisemna%20-PP2019-bez%20BPO.03_BPO.04.pdf
Komunikat dyrektora CKE 25 kwietnia 2024 r. w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych, z których mogą korzystać zdający w części praktycznej egzaminu zawodowego w sesji 2024 LATO
https://cke.gov.pl/images/_KOMUNIKATY/4B.%20Komunikat%20o%20pomocach-cz.praktyczna%20-PP2019-bez%20BPO.04.pdf
Absolwenci - kwalifikacje jednoliterowe:
Wdniu 22.10.2010 odbyła się sesja naukowa szkolnego koła TOnO na terenach byłego obozu KL Auschwitz II /Birkenau, którą zorganizowali p.Adam Kurzyński i p.Aleksandra Matusiak. Do udziału w tej nietypowej wycieczce szlakiem męczeństwa wielu narodów członkowie TOnO zaprosili uczniów klas pierwszych. Chętnych do udziału w sesji nie brakowało. Uczniowie zobaczyli najpierw starą Judenrampe, która funkcjonowała do maja 1944 jako miejsce przyjmowania transportów żydowskich. Następnie z uwagą wysłuchali prelekcji wygłoszonych przez p. A.Matusiak i p. A.Kurzyńskiego podczas zwiedzania terenów byłego obozu Birkenau. Podczas sesji uczniowie wygłosili przygotowane przez siebie referaty: Justyna Bałys IIIbT, Eryka Maciejczyk IIbLO, Monika Stokłosa IIaLO, Klaudia Sajdak IIbLO, Judyta Boba IIbLO, Daria Sermak IIbLO, Monika Matlak IIbLO, Mariola Chorążak IIbLO.
Największe wrażenie wywarły na uczestnikach ruiny krematoriów, rampa wyładowcza, prymitywne i nieludzkie wyposażenie baraków mieszkaniowych i sanitarnych, a także Sauna, w której zostały zawieszone zdjęcia należące do pomordowanych Żydów.
Na zakończenie spotkania wszyscy uczestnicy wypełnili ankietę przygotowaną przez p.A.Matusiak. Celem udziału w sesji naukowej było nie tylko zachęcenie uczniów młodszych klas do zainteresowania tematyką obozową, ale także potrzeba przywiązania większej uwagi do postawy tolerancji i poszanowania odmienności
Technikum | ||
|
||
|
||
|
||
|
||
Szkoła branżowa I Stopnia | ||
|
||