Ułatwienia dostępu

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
technik informatyk - klasa E-Sportowa
Kwalifikacje: montaż oraz eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych, projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami, tworzenie aplikacji internetowych i baz danych oraz administrowanie bazami...
technik logistyk - Porty i Terminale
Kwalifikacje: organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesach produkcji, dystrybucji i magazynowania, zarządzanie środkami technicznymi podczas realizacji procesów transportowych, organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w jednostkach organizacyjnych...
technik mechatronik
Kwalifikacje: montaż urządzeń i systemów mechatronicznych, eksploatacja urządzeń i systemów mechatronicznych, projektowanie i programowanie urządzeń i systemów mechatronicznych...
technik pojazdów samochodowych
Kwalifikacje: diagnozowanie i naprawa podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych, diagnozowanie oraz naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych, organizacja i prowadzenie procesu obsługi pojazdów samochodowych...
technik spedytor
Kwalifikacje: organizacja i nadzorowanie transportu, obsługa klientów i kontrahentów...
  • logo pk
  • logo ath
  • logo cisco
  • logo wsl
  • logo wirtlab
  • logo fca
  • synthos
  • synthos
  • proginfo logo

Zasady Rozgrywek

Eliminacje odbywać się będą w dwie soboty 16.03.2013 oraz 23.03.2013.

Drużyny zostaną podzielone na 5 grup. Losowanie przydziału drużyn do poszczególnych grup odbędzie się w poniedziałek 11.03.2013r przez organizatorów turnieju.

Z każdej grupy do finału awansuje 1 najlepsza drużyna.

Drużyny będą rywalizować między sobą grając w grupach 4 drużynowych, prowadząc rozgrywki „każdy z każdym”, czyli każda drużyna w eliminacjach rozegra 3 pojedynki.

Pojedynki w grupach będą rozgrywane w systemie MR15 w dwóch rundach: 1 runda CT i 1 runda TT. Drużyną wygrywającą jest ta która sumarycznie uzyska większa ilość punktów z dwóch rund.

Przed rozpoczęciem pojedynku będzie rozgrywana 1 runda nożowa, która zdecyduje o prawie wyboru strony (CT lub TT).

Mapa na której będzie rozgrywany dany pojedynek będzie wybierana drogą eliminacji (drużyny naprzemiennie odrzucają mapę na której nie chcą grać) przez kapitanów drużyn, spośród map, wybranych do rozgrywek.

Mapy wybrane do rozgrywek to:

  1. de_dust2,
  2. de_inferno,
  3. de_nuke,
  4. de_train,
  5. de_tuscan,
  6. de_mirage,
  7. de_forge.

Za zwycięstwo drużyna otrzymuje 2pkt za porażkę 0pkt. W przypadku identycznej ilości punktów zdobytych po dwóch rundach (CT i TT) drużyny otrzymają po 1pkt. Z pojedynków w każdej grupie sporządzona zostanie tabela gdzie o kolejności decydować będą kolejno:

  1. ilość punktów,
  2. różnica między punktami zdobytymi, a straconymi,
  3. ilość punktów zdobytych.

W przypadku gdyby dwie pierwsze drużyny w tabeli po zakończeniu rozgrywek będą miały identyczną zdobycz punktową, identyczną różnicę między punktami zdobytymi, a straconymi oraz identyczną ilość punktów zdobytych, rozegrana zostanie dogrywka w systemie MR5 w dwóch rundach CT i TT.

Do finału rozgrywek awansuje 5 najlepszych drużyn z rozgrywek grupowych. Do finału trafi też jedna z drużyn, które zajęły drugie miejsce w rozgrywkach eliminacyjnych i uzyska największą liczbę punktów wyliczoną na podstawie różnicy liczby rund wygranych i przegranych.

W finale drużyny zostaną podzielone na dwie grupy. W grupach odbędą się pojedynki każdy z każdym. Zwyciezcy w poszczególnych grupach rozegrają pojedynek finałowy. Finał planowany jest na dzień: 27.03.2013r.

Istnieje możliwość przyniesienia własnych urządzeń do gry:

  1. klawiatura,
  2. myszka,
  3. słuchawki,
  4. mikrofon.

Organizatorzy zapewniają tylko możliwość skorzystania ze sprzętu szkolnego. Nie gwarantują zapewnienia każdemu graczowi słuchawek i mikrofonu.

Podczas gry możliwa będzie komunikacja głosowa za pomocą oprogramowania:

  1. Team Speak,
  2. Ventrilo.

Organizatorzy nie odpowiadają za konfigurację klientów komunikacji głosowej.

Istnieje możliwość skorzystania z własnych plików konfiguracyjnych. Pliki takie powinny zostać przesłane do organizatorów na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 14.03.2013. Email powinien mieć temat NAZWA DRUŻYNY - KONFIG. Pliki konfiguracyjne zostaną udotępnione grającym podczas rozgrywek.

Niedozwolone jest zastępowanie domyślnego pliku konfiguracyjnego. Gracze mogą jedynie wczytać własny plik komendą EXEC. [Zawartość domyślnego pliku konfiguracyjnego]

Zmienianie poniższych komend jest niedozwolone:
cl_movespeedkey 0.52
cl_pitchspeed 225
cl_showevents 0
cl_pmanstats 0
cl_lc 1
cl_lw 1
d_spriteskip 0
gl_max_size >= (większe lub równe) 128
gl_monolights 0
gl_picmip 0
gl_polyoffset 0.1 lub 4
s_show 0
s_a3d 0
lightgamma 2.5
texgamma 2.0
cl_bob 0.01
cl_bobcycle 0.8
cl_bobup 0.5
cl_showerror 0

Dozwolone komendy rate:
rate 20000 - 25000
cl_cmdrate 80 - 101
cl_updaterate 80 - 101
ex_interp 0.01

Inne ustawienia:

  1. ustawienia video - głębia koloru - najwyższa (32 bit) jest wymagana
  2. używanie A3D jest nielegalne

Niedozwolone działania:

  1. Używanie tarcz jest zakazane.
  2. Zabronione lokalizacje w mapach można znaleźć pod linkiem http://www.esl.eu/pl/faq/2549/
  3. Rzucanie granatami pod ściany jest zabronione (flashbug). Rzucanie granatów powyżej ścian oraz na dachy jest dozwolone. Tak zwane "zjeżdżanie z pochylni" na respie TT na mapie de_dust2 jest niedozwolone.
  4. Celowe używanie komendy 'kill' w konsoli jest zabronione. Celowe zabijanie swoich zawodników z drużyny jest również zabronione.
  5. Podkładanie bomby w niedostępnych miejscach jest zabronione.
    Nie dotyczy to miejsc, do których można dostać się z pomocą kolegów z drużyny. "Cicha bomba" w jakimkolwiek miejscu jest zabroniona.
  6. Przechodzenie przez ściany, podłogi czy dachy oraz "chodzenie po niebie" jest zabronione.
  7. Podsadzanie: Podsadzanie się za pomocą gracza z drużyny jest legalne. Jednakże pozycje gdzie widać przez textury mapy, ściany, podłogi są zabronione.
  8. Używanie flashbugów jest zabronione.
  9. Rzucanie granatów pod ściany jest zabronione.
  10. "Pływanie po mapie" jest zabronione.
  11. Chodzenie po pixelach (miejsca gdzie krawędzie są niewidoczne) jest zabronione.
  12. Spoglądanie poniżej skrzynek (np. z AWP) jest zabronione.
  13. Rozbrajanie z pomocą innych dźwięków jest zabronione.
  14. Wulgarne wyrażanie się (włącznie z chatem) i inne niesportowe zachowania.
  15. Lista niedozwolonych skryptów obejmuje w szczególności:
    • BunnyHop Scripts
    • noRecoil Scripts
    • turn Scripts
    • russian duck Scripts

Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu szczegółowego, w szczególności poprzez:

  1. dopuszczenie najnowszych poprawek / wersji gry;
  2. zmianę ustawień i opcji w grze wymagających użycia najnowszej poprawki / wersji;
  3. zastosowanie nowego programu do ochrony, w tym przed cheatami;
  4. zmianę ustawienia gry lub wytycznych działań.

Organizator poinformuje o zmianie Regulaminu szczegółowego za pośrednictwem Strony Internetowej konkursu, poczty elektronicznej innych dostępnych metod kontaktu z drużynami.

 

Lista zgłoszonych drużyn

  1. [ZłySen]
  2. 2K
  3. Czikago
  4. Fake
  5. Game Respect
  6. Globet Graca
  7. Gramy-Tydzień.pl
  8. Kentacky
  9. Napinacze Gejming
  10. Nie Wiem
  11. Padding Team
  12. Paralitycy
  13. Pędzące Flamingi
  14. Stara Gwardia
  15. Sum Albinos
  16. Taka Sytuacja
  17. Top Mid Bot
  18. Węglowodany
  19. White Myges End Trolololo
  20. Zielona Armia
 

Zgłoś drużynę do konkursu

Aby wziąć udział w konkursie należy pobrać kartę zgłoszeniową dostępną pod poniższym odnośnikiem. Po wypełnieniu kartę należy odesłać do organizatorów (list tradycyjny, email - skan oryginału, faks). W przypadku wysyłania zgłoszenia pocztą elektroniczną lub faksem oryginał karty zgłoszeniowej należy dostarczyć organizatorowi podczas etapu eliminacyjnego.

pdfPobierz kartę zgłoszeniową

Zgłoszenie do konkursu oznacza akceptację regulaminu.

 

Regulamin Konkursu OzetyStrike

  1. Organizatorem turnieju gry Counter Strike 1.6 „OzetyStrike” zwanego dalej „Konkursem” jest Powiatowy Zespół Nr 3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. por. Stefana Jasieńskiego w Oświęcimiu, zwany dalej „PZ3”.
  2. Za organizację i nadzór nad przeprowadzeniem Konkursu odpowiedzialny jest Dyrektor PZ3 – mgr Grażyna Gawłowska.
  3. Za przeprowadzenie Konkursu z ramienia PZ3 odpowiedzialni są nauczyciele przedmiotów informatycznych.
  4. Konkurs ma na celu:
    1. rozwijanie wśród uczniów umiejętności organizacji oraz pracy grupowej,
    2. rozwijanie zdolności analitycznych i strategicznych,
    3. integrację środowisk uczniowskich szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych,
    4. rozwijanie zainteresowań współczesną techniką komputerową, w szczególności zagadnieniami związanymi z sieciami komputerowymi,
    5. propagowanie wśród uczniów legalnego oprogramowania.
  5. Harmonogram Konkursu:
    1. 18.02.2013 - 6.03.2013 – przyjmowanie zgłoszeń,
    2. 16.03.2013 i 23.03.2013 – eliminacje,
    3. 27.03.2013 r. – finał.
  6. W turnieju mogą wziąć udział zawodnicy, którzy spełniają warunki wiekowe dla gry Counter Strike według klasyfikacji PEGI (16+).
  7. Jeżeli zawodnik nie spełnia wymogu pkt. 6 niniejszego Regulaminu może wziąć udział w turnieju za zgodą rodziców. Rodzic udziela zgody poprzez złożenie czytelnego podpisu obok podpisu zawodnika na „Karcie zgłoszenia”.
  8. W turnieju mogą wziąć udział zawodnicy, u których nie stwierdzono przeciwwskazań zdrowotnych, w szczególności epilepsji.
  9. W Konkursie biorą udział 5-osobowe drużyny składające się z uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z terenu powiatu oświęcimskiego.
  10. Zawodnicy jednej drużyny nie muszą uczęszczać do tego samego typu szkoły (w jednej drużynie mogą znaleźć się uczniowie szkoły gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej).
  11. Każdy zawodnik może reprezentować tylko jedną drużynę.
  12. Każda drużyna musi mieć opiekuna, którym jest nauczyciel ze szkoły danej drużyny lub inna pełnoletnia osoba, która będzie przedstawicielem drużyny w kontaktach z Organizatorem.
  13. Opiekun podczas finału jest zobowiązany do stawienia się w siedzibie Organizatora wraz z drużyną. Podczas eliminacji obecność opiekuna nie jest wymagana.
  14. W przypadku zgłoszenia większej liczby drużyn z tej samej szkoły, ich opiekunem może być ta sama osoba.
  15. Zasady dokonywania zgłoszeń:
    1. termin dokonywania zgłoszeń upływa 6.03.2013 r. o godz. 24:00,
    2. zgłoszenia należy dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej lub osobiście,
    3. zgłoszenia należy dokonać poprzez wypełnienie „Karty zgłoszenia” dostępnej na stronie internetowej Konkursu.
    4. Organizator zastrzega sobie prawo do skrócenia lub przedłużenia terminu dokonywania zgłoszeń.
  16. Zgłoszenia nie spełniające wymogów pkt. 15 niniejszego Regulaminu nie będą rozpatrywane.
  17. Do udziału w eliminacjach zostaną dopuszczone drużyny, które:
    1. dokonały zgłoszenia w wyznaczonym terminie,
    2. prawidłowo wypełniły „Kartę zgłoszenia”,
    3. stawiły się w wyznaczonym terminie w siedzibie Organizatora w celu wzięcia udziału w rundzie eliminacyjnej.
  18. Do Konkursu zakwalifikowane zostaną 24 drużyny, a w finale uczestniczyć będzie 6 najlepszych drużyn wyłonionych w eliminacjach.
  19. W przypadku większej ilości chętnych, o kwalifikacji do Konkursu będzie decydować kolejność zgłoszeń.
  20. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany liczby drużyn dopuszczonych do rozgrywek i zmiany sposobu rozgrywek, w zależności od ilości zgłoszeń.
  21. Organizator opublikuje listę zakwalifikowanych do Konkursu drużyn na oficjalnej stronie internetowej Konkursu. Drużyny o zakwalifikowaniu zostaną również powiadomione za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  22. W dniu finału Organizator dopuszcza obecność podczas rozgrywek kibiców w liczbie nieprzekraczającej 10 osób na drużynę.
  23. Zasady przeprowadzania rozgrywek zostaną określone w Regulaminie rozgrywek.
  24. Schemat przeprowadzenia rozgrywek zostanie określony w Schemacie rozgrywek.
  25. Zawodnicy klas 3 gimnazjum, biorący udział w turnieju otrzymają dodatkowo specjalne niespodzianki.
  26. Zawodnicy drużyny, która zwycięży w turnieju otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe.
  27. Zgłoszenie do udziału w Konkursie oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  28. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decydujący głos ma Organizator.
  29. Oficjalna strona internetowa Konkursu: http://www.cs.pz3.edu.pl/
  30. Kontakt z Organizatorem:

 

Powiatowy Zespół Nr 3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
im. por. S. Jasieńskiego
ul. St. Leszczyńskiej 8
32-600 Oświęcim
tel. / faks: (+48) 33 8431680
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
http://www.pz3.edu.pl/

 

Oferta edukacyjna

Projekt: Narodowy program rozwoju czytelnictwa 2.0nprcz logotyp podstawowy rgb

Projekt: Międzynarodowe doświadczenie
drogą do kariery zawodowej
FERS RP UE RGB 1a

Projekt: Centrum Kompetencji Zawodowychckz logo ozety

Projekt: Erasmus+ erasmus plus logo

Projekt: Małopolska Chmura Edukacyjnalogo chmura s mche

Ozety na Facebooku

ue baner2

rkuiz ckp ue 2018

promocja-zdrowia-2012

 
HPV 300x250px

Konkursy

Wyszukiwarka

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
©2024 PCKTiB w Oświęcimiu