Ułatwienia dostępu
Już jutro rozpoczynamy rozgrywki w konkursie OzetyStrike 2012. Z niecierpliwością oczekujemy na pierwszych graczy. Mamy nadzieję na dobrą zabawę i zdrową rywalizację.
Przypominamy uczestnikom o konieczności przyjścia na rozgrywki wraz z legitymacją szkolną.
Z powodu braku kontaktu z niektórymi drużynami dokonaliśmy ostatecznej korekty w liście drużyn zakwalifikowanych do konkursu.
Prosimy wszystkie drużyny o stawienie się na 15 minut przed godziną rozgrywek.
Do zobaczenia w przyszłym tygodniu.
Udostępniamy zasady rozgrywek. Zachęcamy drużyny do zapoznania się z nimi, aby uniknąć ewentualnych nieporozumień podczas konkursu.
unbindall
bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SPACE" "+jump"
bind "'" "+moveup"
bind "+" "sizeup"
bind "," "buyammo1"
bind "-" "sizedown"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "+movedown"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "+mlook"
bind "=" "sizeup"
bind "[" "invprev"
bind "]" "invnext"
bind "`" "toggleconsole"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "h" "+commandmenu"
bind "i" "showbriefing"
bind "j" "cheer"
bind "k" "+voicerecord"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
bind "~" "toggleconsole"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+strafe"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F1" "autobuy"
bind "F2" "rebuy"
bind "F5" "snapshot"
bind "F6" "save quick"
bind "F7" "load quick"
bind "F10" "quit prompt"
bind "INS" "+klook"
bind "PGDN" "+lookdown"
bind "PGUP" "+lookup"
bind "END" "centerview"
bind "MWHEELDOWN" "invnext"
bind "MWHEELUP" "invprev"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+attack2"
bind "PAUSE" "pause"
_cl_autowepswitch "1"
_snd_mixahead "0.1"
ati_npatch "1.0"
ati_subdiv "2.0"
bgmvolume "1.000000"
bottomcolor "6"
brightness "1.000000"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_backspeed "400"
cl_cmdbackup "2"
cl_cmdrate "30"
cl_corpsestay "600"
cl_crosshair_color "50 250 50"
cl_crosshair_size "auto"
cl_crosshair_translucent "1"
cl_dlmax "128"
cl_download_ingame "1"
cl_dynamiccrosshair "1"
cl_forwardspeed "400"
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_lc "1"
cl_logocolor "#Valve_Orange"
cl_logofile "lambda"
cl_lw "1"
cl_minmodels "0"
cl_radartype "0"
cl_righthand "1"
cl_shadows "1"
cl_timeout "300"
cl_updaterate "20"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_weather "1"
con_color "255 180 30"
console "1.000000"
crosshair "1.000000"
fastsprites "0"
fps_max "72.0"
fps_modem "0.0"
gamma "2.500000"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_fog "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "0.1"
hisound "1"
hpk_maxsize "4"
hud_capturemouse "1"
hud_centerid "0"
hud_draw "1"
hud_fastswitch "0"
hud_saytext_internal "1"
hud_takesshots "0"
joystick "0"
lookspring "0.000000"
lookstrafe "0.000000"
m_filter "0"
m_forward "1"
m_pitch "0.022"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
model "gordon"
MP3FadeTime "2.0"
MP3Volume "0.800000"
mp_decals "300"
name "Player"
net_graph "3"
net_graphpos "1"
net_scale "5"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_detailtextures "0"
s_a3d "0"
s_automax_distance "30.0"
s_automin_distance "2.0"
s_bloat "2.0"
s_distance "60"
s_doppler "0.0"
s_eax "0"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000.0"
s_min_distance "8.0"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000"
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_rolloff "1.0"
s_verbwet "0.25"
sensitivity "3.000000"
skin ""
spec_autodirector_internal "1"
spec_drawcone_internal "1"
spec_drawnames_internal "1"
spec_drawstatus_internal "1"
spec_mode_internal "4"
spec_pip "0"
suitvolume "0.250000"
sv_aim "1"
sv_voiceenable "1"
team ""
topcolor "30"
viewsize "120.000000"
voice_enable "1"
voice_forcemicrecord "1"
voice_modenable "1"
voice_scale "0.750000"
volume "0.800000"
+mlook
+jlook
cl_movespeedkey 0.52
cl_pitchspeed 225
cl_showevents 0
cl_pmanstats 0
cl_lc 1
cl_lw 1
d_spriteskip 0
gl_max_size 128
gl_monolights 0
gl_picmip 0
gl_polyoffset 0.1
s_show 0
s_a3d 0
lightgamma 2.5
texgamma 2.0
cl_bob 0.01
cl_bobcycle 0.8
cl_bobup 0.5
rate 25000 - 25000
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
ex_interp 0.01
Z racji dużego zainteresowania i wydłużającej się listy drużyn rezerwowych wysłaliśmy do wszystkich zgłoszonych drużyn emaile z prośbą o potwierdzenie udziału. Prosimy o odpowiedź zwrotną najpóźniej do 10 lutego.
Niektóre drużyny nie wypełniły poprawnie kart zgłoszeniowych. Niedostarczenie brakujących informacji do 10 lutego może skutkować usunięciem z listy uczestników.
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy jeszcze nie zdążyli zgłosić swojej drużyny do konkursu. Podjęliśmy decyzję o przedłużeniu okresu rejestracji drużyn do 7 lutego 2012.
Pragniemy poinformować, że do dnia 10 lutego zostaną ogłoszone schemat i zasady rozgrywek.
Powiatowy Zespół Nr 3 Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. por. S. Jasieńskiego
ul. St. Leszczyńskiej 8
32-600 Oświęcim
tel. / faks: (+48) 33 8431680
strona www: www.cs.pz3.edu.pl, http://www.pz3.edu.pl/
Aby wziąć udział w konkursie należy pobrać kartę zgłoszeniową dostępną pod poniższym odnośnikiem. Po wypełnieniu kartę należy odesłać do organizatorów (list tradycyjny, email - skan oryginału, faks). W przypadku wysyłania zgłoszenia pocztą elektroniczną lub faksem oryginał karty zgłoszeniowej należy dostarczyć organizatorowi podczas etapu eliminacyjnego.
Zgłoszenie do konkursu oznacza akceptację regulaminu.
Technikum | ||
|
||
|
||
|
||
|
||
Szkoła branżowa I Stopnia | ||
|
||