Ułatwienia dostępu
Z powodu braku kontaktu z niektórymi drużynami dokonaliśmy ostatecznej korekty w liście drużyn zakwalifikowanych do konkursu.
Prosimy wszystkie drużyny o stawienie się na 15 minut przed godziną rozgrywek.
Do zobaczenia w przyszłym tygodniu.
Udostępniamy zasady rozgrywek. Zachęcamy drużyny do zapoznania się z nimi, aby uniknąć ewentualnych nieporozumień podczas konkursu.
Z racji dużego zainteresowania i wydłużającej się listy drużyn rezerwowych wysłaliśmy do wszystkich zgłoszonych drużyn emaile z prośbą o potwierdzenie udziału. Prosimy o odpowiedź zwrotną najpóźniej do 10 lutego.
Niektóre drużyny nie wypełniły poprawnie kart zgłoszeniowych. Niedostarczenie brakujących informacji do 10 lutego może skutkować usunięciem z listy uczestników.
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy jeszcze nie zdążyli zgłosić swojej drużyny do konkursu. Podjęliśmy decyzję o przedłużeniu okresu rejestracji drużyn do 7 lutego 2012.
Pragniemy poinformować, że do dnia 10 lutego zostaną ogłoszone schemat i zasady rozgrywek.
Wiemy, że niektórzy z was już zdążyli się zniecierpliwić oczekując na powrót konkursu, ale zgodnie z naszymi założeniami rozpoczynamy jeszcze w 2011 roku ;).
Biorąc pod uwagę doświadczenia z pierwszej edycji postanowiliśmy wprowadzić kilka zmian, które jak mamy nadzieję spodobają się uczestnikom. Najważniejsza z nich to możliwość konstruowania "elastycznych" drużyn. Mamy tutaj na myśli możliwość złożenia drużyny z uczniów różnych szkół (dozwolone również są drużyny mieszane gimnazjum - szkoła ponadgimnazjalna). Chcemy uwolnić was od potrzeby dobierania składów na siłę.
Rozgrywki eliminacyjne zaplanowaliśmy na okres ferii zimowych dzięki czemu każdy powinien znaleźć czas na udział w zabawie.
Więcej szczegółów w regulaminie, do lektury którego serdecznie zapraszamy.
Strona jest jeszcze surowa ale w ciągu najbliższych dni powinno to się zmienić.
Korzystając z okazji życzymy wszystkim samych sukcesów w nadchodzącym roku 2012.
Strona 2 z 2
Technikum | ||
|
||
|
||
|
||
|
||
Szkoła branżowa I Stopnia | ||
|
||