Ułatwienia dostępu

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
technik informatyk - klasa E-Sportowa
Kwalifikacje: montaż oraz eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych, projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami, tworzenie aplikacji internetowych i baz danych oraz administrowanie bazami...
technik logistyk - Porty i Terminale
Kwalifikacje: organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesach produkcji, dystrybucji i magazynowania, zarządzanie środkami technicznymi podczas realizacji procesów transportowych, organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w jednostkach organizacyjnych...
technik mechatronik
Kwalifikacje: montaż urządzeń i systemów mechatronicznych, eksploatacja urządzeń i systemów mechatronicznych, projektowanie i programowanie urządzeń i systemów mechatronicznych...
technik pojazdów samochodowych
Kwalifikacje: diagnozowanie i naprawa podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych, diagnozowanie oraz naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych, organizacja i prowadzenie procesu obsługi pojazdów samochodowych...
technik spedytor
Kwalifikacje: organizacja i nadzorowanie transportu, obsługa klientów i kontrahentów...
  • logo pk
  • logo ath
  • logo cisco
  • logo wsl
  • logo wirtlab
  • logo fca
  • synthos
  • synthos
  • proginfo logo

UWAGA ABSOLWENCI

Odbiór wyników egzaminu maturalnego – wtorek 09 lipca 2024 r. :

- godz. 9.00 – 12.00 :

  • sala 002
  • sala 003.

Po tym terminie wyniki będzie można odebrać w sekretariacie szkoły.

Skład i działania Samorządu Szkolnego 2010/2011

Rada Samorządu Uczniowskiego

ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH
im. por. STEFANA JASIEŃSKIEGO W OŚWIĘCIMIU
działająca w roku szkolnym 2010/2011

Przewodniczący :

  • Radosław Rusin

Zastępca :

  • Mateusz Kucki

Sekcja dekoracyjna:
zadania - przygotowywanie plakatów i ogłoszeń, pomoc w dekoracji szkoły podczas imprez okolicznościowych i akademii

  • Justyna Kordyl
  • Mariola Chorążak
  • Marta Obstarczyk
  • Anna Wesecka
  • Małgorzata Mucha
  • Klaudia Zemlik
  • Justyna Hałat
  • Rita Klicner
  • Estera Mastalerz

Sekcja informacyjna:
zadania - przekazywanie informacji uczniom dotyczących pracy samorządu i życia szkoły

  • Paulina Potocka
  • Dominika Hutny

Sekcja sportowa:
zadania – pomoc w organizacji imprez sportowych

  • Piotr Zaliński
  • Sebastian Mysłajek
  • Dawid Niesyto
  • Dawid Kulka
  • Kamil Wilk
  • Mateusz Nowak

Sekcja multimedialna :
zadania- wykonywanie zdjęć i filmowanie ważnych wydarzeń szkolnych, obsługa sprzętu nagłaśniającego, pomoc w tworzeniu strony internetowej szkoły

  • Tomasz Grabowski
  • Jakub Stankiewicz

samorzad20102011

Dyżury Samorządu Uczniowskiego:

  • od poniedziałku do piątku,
  • na wszystkich przerwach,
  • w siedzibie samorządu na parterze.

ZADANIA REALIZOWANE PRZEZ SAMORZĄD UCZNIOWSKI
W ROKU SZKOLNYM 2010/2011

  1. Kiermasz książek, dzięki któremu uczniowie mogli nabyć podręczniki po niskich cenach. ( początek października)
  2. 13.10.10 życzenia i kwiaty dla nauczycieli i obsługi szkoły z okazji "Dnia Edukacji Narodowej".
  3. Przeprowadzenie Szkolnej Kampanii i Debaty Przedwyborczej do "nowego" SU.
  4. 06.12.10 „ Szkolne Mikołajki”. Korowód świętego Mikołaja chodził po klasach i rozdawał cukierki grzecznym uczniom.
  5. Przygotowano sesje fotograficzną, podczas której uczniowie mieli możliwość zrobienia zdjęć klasowych.
  6. 22.12.10 Konkurs stroików świątecznych i kolęd.
  7. 14.02.11 Zorganizowanie Poczty Walentynkowej i Koncertu Walentynkowego, podczas którego wytypowano najoryginalniejszą Walentynkę oraz najlepiej przebraną parę z „Pierwszych stron gazet”
  8. Opracowanie regulaminu „ Szczęśliwego numerka”( styczeń)
  9. Losowanie „ Szczęśliwego numerka” od dnia 15.02.11
  10. Przygotowanie „ Pierwszego Dnia Wiosny” (21.03.11)
  11. Pożegnanie klas maturalnych.
  12. Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2010/2011.

AKCJE CHARYTATYWNE PROWADZONE PRZEZ SAMORZĄD UCZNIOWSKI W ROKU SZKOLNYM 2010/2011:

  1. W okresie przedświątecznym zorganizowano zbiórkę żywności oraz pieniędzy w ramach akcji „ Świąteczna paczka”.
  2. W pierwszym tygodniu stycznia samorząd zbierał pieniądze na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
  3. 18 wolontariuszy ze szkoły, tj.: Patrycja Włodarczyk, Marzena Kurek, Jessica Klekot, Urszula Pudełko, Katarzyna Łoskot, Beata Gałgan, Dominika Hutny, Paulina Potocka, Marta Obstarczyk, Piotr Hojka, Mateusz Luranc, Paulina Rokicka, Angelika Piecuch, Angelika Suślik, Klaudia Stachura, Gabriela Matlak, Kinga Ptaszek, Magdalena Dziech wzięło 9 stycznia czynny udział w WOŚP kwestując na terenie Oświęcimia (Zasole 1).
  4. Zbiórka pieniędzy dla rodziny poszkodowanej w pożarze.
 

Plan Działania Samorządu Szkolnego w roku 2006/2007

  1. Wrzesień - Wybór składu i opiekuna samorządu
  2. Wrzesień - Kiermasz książek
  3. Wrzesień - Przygotowanie Dnia Pierwszoklasisty
  4. Pąździernik -Zatwierdzenie planu pracy samorządu przez opiekuna
  5. 13 październik- złożenie życzeń pracownikom szkoły z okazji Dnia Edukacji Narodowej
  6. Listopad - Andrzejki, przygotowanie wróżb andrzejkowych
  7. 20 listopad - udział członków samolrządu w warsztatach pt. "WOLONTARIAT W SZKOLE"
  8. 30 listopad- 1 grudzień -zorganizowanie akcji "FOTO", czyli zdjęć klasowych
  9. 6 grudnia - Zorganizowanie Szkolnych Mikołajek- Mikołaj i jego świta- anioły i diabły odwiedzają klasy
  10. 22 grudzień - Wigilijki klasowe, wspólne kolędowanie, złożenie życzeń pracownikom szkoły z okazji świąt Bożego Narodzenia
  11. Grudzień -Przystąpienie do programu BALBINKA
  12. Grudzień - przystapnienie grupy uczniów naszej szkoły do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
  13. Styczeń- Luty- organizacja DNIA BEZ PRZEMOCY i DNIA BEZ PAPIEROSA
  14. 14 luty- zorganizowanie walentynek pt. "Amor i Serce jako kurierzy". Konkurs walentynkowy lub tablica ogłoszeń miłosnych
  15. 8 marzec - Organizacja Dnia Kobiet. przygotowanie kart z życzeniami, konkurs na najsympatyczniejszą dziewczynę
  16. 21 marzec - Dzień Samorządności Szkolnej. Zorganizowanie gier i zabaw
  17. 1 kwiecień - Organizacja Prima Aprilis
  18. Kwiecień -Zorganizowanie debaty samorządów klasowych. Bolączki i problemy szkoły
  19. kwiecień - Pożegnanie klas maturalnych
  20. 1 czerwiec - Zorganizowanie Dnia Dziecka
  21. Czerwiec - opracowanie sprawozdania z działalności SAmorządu w bieżącym roku szkolnym. Wyciągnięcie wniosków do dalszej pracy.
I przez cały rok będziemy:
  1. Dbali o wystrój w gablotce Samorządu Szkolnego
  2. Współpracowali z Zespołem Wychowawczym
  3. Analizowali swoją pracę
  4. Prowadzili kronikę Samorządu Szkolnego
 

Skład Samorządu Szkolnego 2005-2006

Samorząd 2005

Opiekun Samorządu:
Sabina Szwed-Klaja
Z-ca opiekuna Samorządu: Dorota Adamaszek

 
Przewodniczący: Sylwia Szwed
Z-ca przewodniczącego: Agnieszka Dudek
Skarbnicy:

Angelika Walusiak
Mateusz Paszek
Paweł Babrała

Pomocnik/Kronikarz: Zofia Glaba
 

Skład Samorządu Szkolnego 2003-2005

samorząd 2003-2005
Opiekun Samorządu: mgr Adam Kurzyński
Przewodniczący: Barbara Klima
Z-cy przewodniczącego: Martyna Myśliwiecka,
Dawid Kuciński
Skarbnik: Barbara Chowaniec

 
Kronikarze: Ewa Labak,
Katarzyna Wieliczka
Fotograf: Łukasz Leja
Nagłośnienie: Krzysztof Szyneczko,
Paweł Szymczyk


Pozostali Członkowie:

  • Bożena Babrała
  • Natalia Hałatek
  • Małgorzata Kulczyk
  • Justyna Drabczyk
  • Katarzyna Piaskowska
  • Anna Dędziel
  • Sylwia Krawiec
  • Karolina Krzemień
  • Wioletta Kolasa
  • Wojciech Komoń
  • Agnieszka Kowalska
  • Sabina Malik
  • Jarek Siemek
  • Renata Michałek
  • Izabela Luzarowska
  • Łukasz Kuś
  • Barbara Darulis
 

Plan Działania Samorządu Szkolnego w roku 2003/2004


  1. 8-12 wrzesień  - Kiermasz używanych książek.
  2. 17 wrzesień - Organizacja Dnia Pierwszaka.
    Pierwszoklasiści przeszli ostry chrzest. Na koniec złożyli humorystyczne przyrzeczenie.
  3. 25 wrzesień  -  Wybór samorządu uczniowskiego.
  4. 6 październik - Ogłoszenie konkursu na nauczyciela w kategorii kumpel, kosa i mistrz.
  5. 13 październik  - Organizacja Dnia Edukacji Narodowej przez nowy samorząd.
    W programie imprezy znalazły się m.in.:
    • Gala na wesoło czyli rozdanie nagród dla nauczycieli, a zwycięzcy to:
      •  w kategorii kumpel - mgr Adam Trepiak
      • w kategorii mistrz - mgr Rafał Woźniak
      • w kategorii kosa - mgr Halina Rogucka
    • Zabawy z nauczycielami
    • Podziękowania dla nauczycieli i wręczenie kwiatów.
  6. 16 październik - Omówienie planu działania na rok szkolny 2003/2004 z panią dyrektor Teresą Piskorską.
  7. 10 listopad  - Ogłoszenie konkursu na patrona szkoły.
    Zgłoszone propozycje to: Roman Dmowski, Cyprian Kamil Norwid, Maksymilian Maria Kolbe, ks. Józef Tischner.
  8. 25 listopad - Ogłoszenie zaproszenia do kwestowania na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
    Z grupy chętnych wylosowano 15 osób.
  9. 28 listopad - Organizacja Dnia Wróżb z okazji Andrzejek.
    Uczniowie mogli poznać swoją przyszłość ;-)
  10. 5 grudzień - Organizacja Szkolnych Mikołajek.
    Mikołaj wraz z zastępami aniołów i diabłów karcił rózgą niegrzecznych uczniów. Pilnych nagradzał cukierkami. Nauczycielom też nie popuścił ;)
  11. 19 grudzień - Złożenie życzeń dyrekcji oraz gronu pedagogicznemu z okazji Świąt Bożego Narodzenia
  12. 09-12 styczeń - Zbiórka datków na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
    Zebraliśmy ok. 250zł
  13. 11 styczeń - Kwestowanie na rzecz WOŚP.
    Efektem pracy było ok. 5000zł, którezasilły konto Wielkiej Orkiestry.
  14. 9 luty -  Rozprowadzanie kalendarzyków i cegiełek fundacji Serce, na pomoc dzieciom chorym i potrzebującym
  15. 13 luty - Organizacja szkolnych Walentynek.
    Odbywała się sprzedaż kartek wykonanych przez samorząd. Działała Poczta Walentynkowa umożliwiająca wysyłanie walentynek zarówno do rówieśników jak i nauczycieli
  16. 16 luty - Dostarczenie walentynek do adresatów
  17. 19 marzec - Zorganizowanie imprez związanych z Dniem Samorządności.
  18. W repertuarze impreazy znalazły się:
    •  konkurs dla "projektantów mody" ;)
    •  konkurs wiedzowo-sportowy
    •  konkurs karaoke
    •  mecz siatkówki, uczniowie kontra nauczyciele.

 

Plan Działania Samorządu Szkolnego w roku 2002/2003

  1. Wybór składu i opiekuna samorządu
  2. Kiermasz książek
  3. Przygotowanie Akademii z okazji Dnia Edukacji Narodowej
  4. Szkolne Mikołajki
  5. Sprzedaż kalendarzyków
  6. Wprowadzenie "numerka chronionego", który nie może być pytany w określonym dniu tygodnia
  7. Zbiórka pieniędzy w Ogólnopolskiej Akcji Grosik
  8. Kwesta na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
  9. Zorganizowani akcji "Foto" - zdjęć klasowych
  10. Organizacja Dnia Kobiet
  11. Obchody Dnia Samorządności razem z uczniami należącymi do Koła Plastycznego
  12. Dbałość o wystrój w gablotce Samorządu
  13. Złożenie kwiatów pod ścianą śmierci w muzeum KL Auschwitz-Birkenau z okazji dnia Wszystkich Świętych
  14. Wprowadzenie zmian w statucie szkoły
  15. Udział w spotkaniach z panią inspektor do spraw nieletnich Powiatowej Komendy Policji Popiołkową w sprawie nadużywania narkotyków
  16. Zorganizowanie Dnia Dziecka
 

Plan Działania Samorządu Szkolnego w roku 2001/2002

  1. Wybranie składu Samorządu
  2. Kiermasz używanych książek
  3. Akademia z okazji Dnia Edukacji Narodowej
  4. Obchody Dnia Chłopaka ;-)
  5. Zbiórka pieniędzy dla chorego chłopca
  6. Mikołajki
  7. Zmiana przydziału szatni
  8. Dyżury sprzątania i dopilnowanie harmonogramu sprzątania
  9. Udział w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy
  10. Organizacja kabaretu dla rodziców w celu powiększenia budżetu Samorządu
  11. Sprzedaż kalendarzyków
  12. Zbiórka pieniędzy dla dzieci w Afganistanie
  13. Wprowadzenie "numerka chronionego", który nie może być pytany w określonym dniu tygodnia
 

Plan Działania Samorządu Szkolnego w roku 2000/2001

  1. Pomoc przy organizacji Dnia Edukacji Narodowej.
  2. Zbiórka prezentów dla dzieci z Domu Dziecka i Oddziału Dziecięcego w Oświęcimiu.
  3. Szkolne Mikołajki.
  4. Kwesta na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
  5. Organizacja Walentynek.
  6. Organizacja Dnia Kobiet.
  7. Obchody Dnia Samorządności.
  8. Dbałość o wystrój w gablotce Samorządu.
  9. Złożenie kwiatów pod ścianą śmierci w muzeum KL Auschwitz-Birkenau z okazji dnia Wszystkich Świętych.
  10. Dbałość o otoczenie szkolne (wysprzątanie terenów wokół szkoły).
  11. Wprowadzenie zmian w statucie szkoły.
  12. Udział delegacji naszej szkoły w zebraniu dotyczącym wyborów do Samorządu.
  13. Udział w spotkaniach z panią inspektor do spraw nieletnich Powiatowej Komendy Policji Popiołkową w sprawie nadużywania narkotyków.
  14. Zorganizowanie Dnia Dziecka.
  15. Redagowanie przez uczniów klas I LO gazetki szkolnej "Śmietnik" (opiekun p. Lucyna Konior).
  16. Wystawienie "Jasełek" przygotowanych przez grupę uczniów klas I i II dla młodzieży, Grona Pedagogicznego i rodziców pod opieką p. Lucyny Konior.
  17. Zorganizowanie wycieczki pętlą Beskidzką dla młodzieży aktywnie pracującej na rzecz szkoły.
 

Oferta edukacyjna

Projekt: Narodowy program rozwoju czytelnictwa 2.0nprcz logotyp podstawowy rgb

Projekt: Międzynarodowe doświadczenie
drogą do kariery zawodowej
FERS RP UE RGB 1a

Projekt: Centrum Kompetencji Zawodowychckz logo ozety

Projekt: Erasmus+ erasmus plus logo

Projekt: Małopolska Chmura Edukacyjnalogo chmura s mche

Ozety na Facebooku

ue baner2

rkuiz ckp ue 2018

promocja-zdrowia-2012

 
HPV 300x250px

Konkursy

Wyszukiwarka

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
©2024 PCKTiB w Oświęcimiu