Ułatwienia dostępu
Podziękuj bohaterom Powstania Warszawskiego
wyślij kartkę lub list w ramach akcji BohaterON!
Zachęcam do udziału w projekcie edukacyjnym
BohaterON – włącz historię!
Od 10 września 2019 można pobrać bezpłatną kartkę
u p. K. Katarzyny Kapcińskiej - Czerniak (sala A1)
i powiedzieć „Dziękuję” Powstańcom Warszawskim.
Pokaż, że pamiętasz o Powstańcach Warszawskich!
Akcja Narodowe Czytanie organizowana jest przez Prezydenta RP od 2012 roku. Została zainicjowana wspólną lekturą Pana Tadeusza Adama Mickiewicza. W 2013 roku w całej Polsce odbyło się czytanie dzieł Aleksandra Fredry, a podczas następnych edycji przeczytano kolejno: Trylogię Henryka Sienkiewicza oraz Lalkę Bolesława Prusa. W 2016 roku Andrzej Duda i Agata Kornhauser-Duda rozpoczęli Narodowe Czytanie Quo vadis Henryka Sienkiewicza w warszawskim Ogrodzie Saskim. W 2017 roku lekturą Narodowego Czytania było Wesele Stanisława Wyspiańskiego. W całej Polsce i za granicą dramat ten przeczytano w ponad 2000 miejsc.
Narodowe Czytanie organizowane jest przez Prezydenta RP od 2012 roku. Celem tej akcji czytelniczej jest popularyzacja czytelnictwa, promowanie bogactwa polskiej literatury oraz wzmocnienie poczucia narodowej tożsamości. Tegoroczna edycja Narodowego Czytania to: Osiem lektur na ósme Narodowe Czytanie
W ramach tej akcji czytelniczej w dniach 12.09-13.09. 2019 r. w bibliotece szkolnej odbyło się wspólne czytanie nowel. Uczniowie wraz z polonistkami i bibliotekarkami czytali wybrane nowele.
Muzeum Pamięci Mieszkańców Ziemi Oświęcimskiej organizuje dla uczniów szkół powiatowych konkurs na aplikację mobilną.
Zainteresowani uczniowie mogą zgłaszać się do p. Adama Gracy.
Informacje: app.muzeumpamieci.pl/
5 czerwca uczniowie klasy 2bTl pojechali na wycieczkę studyjną do firmy Innowacyjne Systemy Logistyczne w Krakowie. ISL jest wiodącym producentem regałów automatycznych dla przemysłu i logistyki. Tradycyjne regały w magazynie to już przeszłość. Trzeba szukać rozwiązań, które oszczędzają czas oraz wykorzystywaną powierzchnię. Prezentację na temat specyfikacji firmy i trendów przyszłości w magazynowaniu poprowadził prezes firmy Łukasz Kańtoch, który szczególną uwagę zwracał na to, jak ważne jest w dzisiejszym świecie innowacyjne podejście do problemu. Po wykładzie na uczniów czekał poczęstunek i zestaw firmowych upominków.
21 maja klasa 2aTl odwiedziła Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie. Uczniowie obejrzeli wystawę “Tramwaje na Wawrzyńca”, znajdującą się w ponad stuletniej hali pierwszej krakowskiej zajezdni tramwaju. Przewodnik zapoznał uczniów z historią eksponatów sprowadzonych z całej Polski oraz z ciekawostkami technicznymi związanymi z organizacją przewozów tramwajowych. Wszystkie pojazdy udostępnione zwiedzającym, zostały szczegółowo odrestaurowane i w pełni odzwierciedlają stan z lat normalnej eksploatacji.
W dniach 16 i 17 maja 2019 r. uczniowie klasy 3Tl i 3 Ts wzięli udział w Dniach Otwartych Śląskiego Centrum Logistycznego. Uczniowie poznali obszar Portu Gliwice - największego portu śródlądowego w Polsce, a także zasady bezpieczeństwa, obowiązującymi w centrum logistyki. Pracownik ŚCL zaprezentował zwiedzającym najnowocześniejsze rozwiązania magazynowania towarów niebezpiecznych, multimodalny magazyn stali oraz magazyn general cargo. Największe zainteresowanie wśród uczniów wywołała możliwość obejrzenia pracy terminala kontenerowego. Obserwacja procesów logistycznych w obiektach przeładunkowych i magazynowych jest bardzo wartościowym uzupełnieniem procesu dydaktycznego. Zdobyta wiedza z pewnością pomoże uczniom w zdobywaniu wiedzy i przyszłej pracy zawodowej.
28 maja w Powiatowym Zespole Nr 2 w Oświęcimiu odbyły się wojewódzkie zawody ,,Sprawni jak żołnierze". Naszą szkołę reprezentowali: Michał Tryner, Mateusz Kuca, Adam Latko i Nikodem Tyrański. Zawody składały się z pięciu konkurencji: test sprawnościowy, rzut granatem, strzelanie, bieg na orientację oraz udzielanie pierwszej pomocy medycznej. Drużyna z Ozetów pod opieką pana Adama Trepiaka zajęła III miejsce w województwie.
Technikum | ||
|
||
|
||
|
||
|
||
Szkoła branżowa I Stopnia | ||
|
||